יום שבת, 7 באפריל 2018

עצות וטיפים לליווי כלה


אם זכית להיות השושבינה של חברה או בת דודה שלך, את צריכה להרגיש כבוד רם. להיות שושבינה זה אחד הרגעים הכי מרגשים שיהיו לך ותרגישי קרוב למה שכלה מרגישה, ותיחשפי גם לכל הלחצים שלה. אז רגע לפני שאת דואגת לעצמך ובוחרת שמלת שושבינה, הנה כמה טיפים שכדאי לאמץ כדי להיות הליווי המושלם לכלה.

לקחת את כל מה שהכלה יכולה לשכוח

השושבינה היא תפקיד סמלי אך מעבר לכך היא הפכה להיות תפקיד שימושי. מעבר לכבוד הרב בבחירת השושבינה, הכלה רוצה לדעת שיש שם מישה בשבילה שהיא יכולה לסמוך עליה. חשוב להגיע בגישה נכונה ליום החתונה, שיכול להיות יום הרבה יותר עמוס ממה שאי פעם השושבינה תחשוב לעצמה, וטיפ חשוב יהיה לקחת תיק קטן שבו יהיה את כל מה שהכלה יכולה לשכוח. ערכת תפירה קטנה, בקבוקון של 'רסקיו', מראה קטנה,  מטליות לחות, דאודורנט , פלסטרים וכולה.

לדאוג שהכלה תאכל ותשתה

השושבינה צריכה לדאוג גם שהכלה תגיע מוכנה לערב הגדול, כאשר אם מדובר חתונת צהריים יש כאלו שיסתכלו על זה כיתרון ויש כאלו שיחשבו שזה חיסרון. חשוב מאוד שלמרות כל הלחץ, הכלה תאכל ותשתה כמו שצריך, אמנם לא יותר מידי, ואם זה לא קורה, השושבינה צריכה לדאוג לזה. תשבו עם הכלה ותאכלו איתה, תסבירו לה שהיא צריכה אנרגיות וכך היא תוכל לחגוג כמו שצריך. מומלץ גם לעשות פעילות גופנית קצרה שלכל הפחות תכלול מתיחות בעיקר ברגעי הלחץ.

להשרות אווירה מרגיעה

·         לא כל כך פשוט להשרות אווירה מרגיעה על הכלה אך מעבר למתיחות ולפעילות גופנית קצרה חשוב מאוד שתשלבו מוזיקה מרגיעה. אל תתנו לכלה לשמוע מוזיקה שתלחיץ אותה כמו שירים על חתונה או שירים קצביים מידי, תשאלו אותה אלו שירים מרגיעים אותה ובכל מקרה תגיעו מוכנות ליום הגדול של החתונה עם שירים משחררי לחצים בקצב איטי.
·         שילוב אלכוהול לפני החתונה ובמהלכה יכול להיות יתרון ויכול להיות חיסרון. מצד אחד אלכוהול רב יכול לגרום לבחילות ולמעשה אם הכלה תשתכר היא לא תזכור את היום הגדול שלה ולעתים אפילו לא תסיים אותו. מצד שני, אלכוהול במידה נכונה ישחרר לחצים ויפתח את הכלה להנאה רבה יותר. חלק מהתפקיד של שושבינה היא לדאוג שהכלה תשתה במינון הנכון ותיהנה בכל רגע מהאירוע, ובוודאי תזכור אותו לאחר מכן.

ארגון אדוק ומקצועי

תוך כדי שמירת הרוגע של הכלה לקראת יום החתונה וביום החתונה עצמו, קחו לה את הטלפון. שום דבר לא אמור לעניין אותה ובטח לא דברים שליליים שהיא אמורה לשמוע. הרי ברור שהבעיות שיקרו ייפתרו בסוף, ולכן אין סיבה שהיא תשמע עליהם בכלל ובטח לא תתעסק איתם, ובכל מקרה מה שלא יודעים לא כואב גם אם לא ייפתרו. יש בעיה בקייטרינג? הצלמים אמרו שיש סיכוי שיתעכבו? הרכב שהשכרתם עם פנצ'ר? תתעסקו אתן בכל אלו כי הכלה לא צריכה להיות מוטרדת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה